Zelf zet ik altijd iets in de naam
Voor objecten en preloads zal de in-game naam altijd beginnen met RNL of DCR.
Voor rollend materieel bevat de in-game naam altijd [RNL] of [DCR] aan het einde (nog niet overal toegepast).
En sinds een paar jaar bevatten repaints ook iets in de mapnaam zoals:
Version_RNL_xxx
Version_DCR_xxx
Daarnaast heb ik voor de mappen het volgende opgezet:
Rubku_NL\Decals voor decals
Rubku_NL\EasternBelgium was een map voor de Belgische route waar ik af en toe aan werk, met routespecifieke items.
Rubku_NL\Scenery met alle reguliere objecten
En in deze mappen heb ik de standaard DTG-structuur zoals bijv:
Rubku_NL\Scenery\Billboards
Rubku_NL\Scenery\Buildings
Rubku_NL\Scenery\Clutter
Rubku_NL\Scenery\Misc
Rubku_NL\Scenery\Procedural
Rubku_NL\Scenery\Repaints
Rubku_NL\Scenery\vehicles
Moet wel zeggen dat de manier hoe Frison de map opbouw heeft zeer goed is.
Stel je gebruikt niks uit pack 3 maar wel 1 & 2 dan hoef je dus 3 niet aan te zetten wat beter is voor de werken gezien het niet ingeladen hoef te worden, wat dus beter is voor de werking.
Daarnaast is er een handjevol objectbouwers, waarvan ik de namen niet zal noemen, die voor vrijwel elk object een eigen submap hebben, wat 2 kanten heeft, maar grotendeels negatief uitvalt.
Zoals ik hierboven al zei, is de frison-opstelling eigenlijk de beste optie.
En de in-game namen kun je veranderen, maar daar ben je dan wel een paar dagen zoet mee en als ik eerlijk ben, denk ik niet dat het de moeite waard is.
Ik zou zeggen: bouw lekker door en als je wilt weten van wie het object is, vraag het gerust of stuur me een PM zodat ik je in een paar minuten kan vertellen wat er in je route gebruikt is.
Maar goed laten we niet al te ver off topic gaan